Oferujemy Państwu możliwość rezerwacji usług serwisowych, z opcją odbioru przesyłki od Państwa oraz przesyłki powrotnej z naszego serwisu.
Większość serwisów wykonujemy w dniu rezerwacji. Odsyłamy najpóźniej do 48h po wykonaniu serwisu, chyba że klient życzy sobie inny termin wysyłki.

Dostarczany produkt musi zostać zdemontowany z roweru i przygotowany (spakowany) do obioru przez kuriera GLS.
Koszt odbioru przesyłki od klienta (1 paczka) to 20zł wraz z ubezpieczeniem przesyłki do 6000zł.
W przypadku przesyłki powrotnej, jej koszt to 15zł (przedpłata) lub 20zł (pobranie); chyba że koszt serwisu przekracza 400zł, wtedy przesyłka powrotna jest bezpłatna.

Wybierając serwis z odbiorem przesyłki od Państwa, prosimy uwzględnić rezerwację z 4 dniowym wyprzedzeniem – dni robocze.
Np.: w piątek składając zamówienie na serwis, prosimy o rezerwację najwcześniej na czwartek, gdyż zlecenie odbioru składamy następnego dnia (poniedziałek), kurier kolejnego dnia (wtorek) odbiera przesyłkę, w środę otrzymujemy przesyłkę, w czwartek realizujemy serwis.
Wybierając dostawę do serwisu transportem własnym, prosimy aby przesyłka została dostarczona do nas w dniu poprzedzającym serwis.

Do każdego produktu (wysyłki) prosimy dołączyć krótkie zgłoszenie: pobierz zgłoszenie
Cennik serwisu: pobierz cennik
UWAGA: rezerwacja wyłącznie płatnych napraw/serwisów.