1359g czyni 32 Step-Cast naszym najlżejszym widelcem!
NOWOŚĆ 2017

Konstrukcja 32 Step-Cast
Wyraźny kształt dolnych goleni to nie tylko wygląd. 32 Step-Cast (32) to węższy rozstaw goleni w celu redukcji wagi oraz profil w celu zwiększenia przestrzeni na szprychy i tarczę hamulcową. 32 SC charakteryzuje się 32mm goleniami górnymi, ślizgami pozwalającymi na znakomita jakość jazdy oraz zwężoną dolną sekcją dolnych goleni dzięki czemu możemy jeszcze zredukować wagę.


NOWOŚĆ 2017

Boost 110 szeroka oś dostępna z modelami 32, 34, oraz 36.


NOWOŚĆ 2017

Inspirowany systemem zawieszenia motocykli nowy tłumik GRIP wykorzystuje zamknięty kartridż FIT połączony ze sprężyną stalową oraz wewnętrznym pływającym tłokiem. System umożliwia usunięcie nadmiaru oleju za pomocą specjalnie zaprojektowanego gniazda w górnej części przepustnicy utrzymując stałe tłumienie oraz zwiększając trwałość rozwiązania.
Trzy tryby tłumienia (otwarty, średni, zamknięty) wraz z mikro regulacją pomiędzy tymi trzema położeniami.


NOWOŚĆ 2017

Tłumik FIT4 to czwarta generacja opatentowanego systemu FOX Isolated Technology, czyli zamkniętego kartridża, który zapewnia trzy ustawienia regulowane za pomocą dźwigni (open, medium, firm). Jest to szybkie ustawienie, dzięki któremu szybko możemy dopasować rodzaj pracy widelca, w zależności od trasy. Pozycja “Open” posiada dodatkową regulację wolnej kompresji (22 kliknięcia) i znajduje zastosowanie głównie podczas zjazdów. Środkowa opcja “Medium”, to najlepszy wybór, gdy potrzebujemy kompromisu między blokadą skoku, a bardzo miękką pracą. Z kolei opcja “Firm”, to nic innego jak blokada skoku. Jednak nie jest to zablokowanie widelca „na amen”, ale znaczące utwardzenie go, z zachowaniem możliwości pracy przy dużych uderzeniach.


FLOAT AIRSPRING

Oferuje przyrostowe dostrajanie sprężyny i dodatkową regulację współczynnika kompresji w celu modyfikacji progresji.

Interwały serwisowe

Aby zachować wysoką kulturę pracy oraz trwałość produktów FOX w przypadku standardowego użytkowania, zalecamy stosować przynajmniej poniższe interwały serwisowe:

przed każdą jazdą regularnie co każde 125 godzin jazdy lub raz w roku, w zależności co wypada wcześniej
Czyszczenie zewnętrzne łagodnym mydłem z wodą, następnie wytarcie do sucha ręcznikiem.
Sprawdzanie SAG’u i ustawień tłumika. Kontrola w celu zauważenia uszkodzeń i funkcjonowania regulacji.
Pełny serwis (kontrola wewnętrzna i zewnętrzna), serwis tłumika, sprężyny powietrznej, wymiana oleju i uszczelek

Dla osób jeżdżących DH, w Bike Parkach oraz bardzo błotnistych lub suchych warunkach, kiedy podłoże leci na widelec/damper, FOX zaleca częstsze interwały serwisowe niż wspomniane powyżej.
Jeśli słyszysz/widzisz/czujesz coś dziwnego, przestań jeździć i skontaktuj się natychmiast z Autoryzowanym Serwisem.


Prawidłowe ustawienie SAG